15.4.2011

Vilken träningsvärk jag har alltså.. Bodypumpen igår gjorde nog susen för mina stackars muskler! Fram- och baksida lår och rumpa!! :-) Jag gillar träningsvärk! Trodde jag skulle känna mer i biceps då jag trodde mina muskler exploderade igår haha! Men lite känns det allt. Så härligt! Vill ha träningsvärk oftare!

Har haft vilodag idag, bokstavligt talat, inte bara från träningen haha! La mig och vilade med lillebus vid 11.30 och vi sov ända till 14.20.. Men det behövdes nog faktiskt! Jag älskar ju att sova på dagen så ibland passar jag på..

Hände en liten olycka här hemma på morgonen så jag fick starta dagen med att ringa 112. Men efter att ha blivit kopplad till giftcentralen så konstaterades det att det inte var så allvarligt. Han fick nämligen tag i en flaska nagellacksborttagning.. Tror inte han fick i sig många milliliter och det var acetonfritt så det var lugnt, men mitt dåliga samvete är hemskt. Fy.. Han har iallafall fått stanna hemma från dagis idag för att jag skulle kunna hålla koll på honom.

Gabriel har hjälpt mig att städa kylen nu på eftermiddagen. Han är som söt när han alltid ska hjälpa till! Tyvärr blir det ju oftast motsatt effekt och han stökar ner det jag städat istället, men vad spelar det för roll egentligen? Jag ser hur nöjd han blir och hur självförtroendet höjs och det är ju allt som räknas! Min älskling.. Idag har jag inte kunnat pussa honom nog mycket!!

Ikväll ska vi komma ihåg att ringa Gabriels morfar också som fyller 55 år idag! Tänk, om 1½ månad är vi där hos dom. Jag längtar helt galet mycket!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0