16.4.2011

Idag har vi rantat runt på stan hela familjen, MYS! Simon hade bytt en jobbhelg och blev plötsligt ledig denna. Även fast vi är lediga tillsammans mycket på veckorna är det liksom något speciellt med helgen. 

Köpte mig ett par svarta jeans, concealer och en eyeliner. Hittade inte mycket mer, tråkigt när jag verkligen ville spendera mina 450:- checkar på H&M. Kärade ner mig i en jeansklänning från VILA inne på Hanzens men då var jag mittemellan två storlekar så det fick vara.. L satt bra upptill och M satt bättre nertill så då fick det vara. Ville verkligen, verkligen ha den men ingenting i storlek large kommer in i min garderob igen. Må låta lite tokigt då det ju egentligen bara är jag som ser storlekarna, men jag har liksom lämnat den storleken bakom mig. And never going back. Sen tror jag att den inte kommer sitta lika fint om jag går ner ytterligare några kilon. Istället chansar jag på att klänningen finns kvar i M om kanske runt en månad så kanske den passar lite bättre då, man kan ju alltid hoppas!

När Gabriel somnat ikväll slog jag och hjärtat igång en film vi hyrt, trollkarlens lärling. Jag har verkligen börjat älska sånadär famile-/äventyrsfilmer sen jag och Simon träffades. Drama, speciellt kärleksdraman är det värsta jag vet så det går verkligen bort när vi ska se film tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Britta

Lat inte storlekar vara det du fokuserar pa, de ar bara lappar. Tank dig att Elin som jag bor med, den dar langa smala tjejen har strl L pa en del plagg.

Ibland hanger langd ihop med storleken och du ar ju ratt lang anda. Men bildligt talat ar du ingen large.

2011-04-18 @ 07:34:06
URL: http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0