Förvirrad!

Gabriel vaknade exakt 4.23 imorse. Så med andra ord är jag väldigt, väldigt trött idag! Full rulle har det varit på morgonen iallafall och efter 4½ timme slocknade han på vardagsrumsmattan hihi..



Ställde mig precis på vågen och jag höll på att tappa hakan när den visade 75 kg.. Det kan verkligen inte stämma? Hade egentligen inte tänkt väga mig fram tills nästa BIA men nu blev jag alldeles för nyfiken.. och riktigt förvirrad! Visserligen är inte siffrorna så pålitliga dagen efter man tränat, men då brukar man ju snarare väga mer istället för mindre. Måste väga mig imorgon igen så kanske jag får bättre siffror, eller sämre beroende på hur man ser det. Ärligt talat vill jag inte väga 75 kg nu då jag nu vill fokusera på att forma kroppen. Och jag kan inte se ut såhär och väga 75 kg! Är så mycket som behöver tightas till och fixas ännu. Men då kanske jag kan komma ner till 68 ändå? Hade så gärna velat pressa mig ner under 70! Men sen när jag börjar bygga muskler så är det ju inte omöjligt att vikten ökar lite heller. Nåja, det var ändå lite roliga siffror! :-) Om det mot förmodan stämmer så har jag gått ner 31 kg! Men återkommer imorgon med ett nytt "resultat" haha.

Nu ska jag plocka lite här hemma innan det är dags för jobb 12-21!

Kommentarer
Postat av: Elina

Då ska jag ringa BVC och höra. :)

2011-04-05 @ 10:52:14
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: felicia - 19 år och mamma

åh vilken going!



fan va bra jobbat! 31 kilo! helt otroligt ju! ett tips är att mäta dig också.. det är mer tillförlitligt än vågen =)

2011-04-05 @ 15:50:39
URL: http://ettheltnyttliv.blogg.se/
Postat av: lovisa

vad söt:D

2011-04-05 @ 16:47:22
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara

Man blir blind. Det är det du hålle rpå att bli just nu Julia det ser jag på vad du skriver. Känner igen mig i vartenda ord. du är sjukt duktig. men glöm inte att dessa siffror lurar oss som fan ,stod nyss imorse & tjurade över att jag kom på mig själv med att väga 10 kg mer än i JULAS. Sen tänker jag inte på att jag har fortfarande samma jeans. så detta med att forma kroppen är intressant. Tänk på att du är lång också! Du kommer klara det galant till 70 kg om det är det du vill !=) Men se till att ha en lägsta gräns vart du har din gräns. För när du väl är där...Omge dig av människor du litar på ger dig det sanna svaret när du frågar dom om din kropp!=)Märkte själv det fanns många som missunnade en!det är så lätt när man gått ner att man vara Vill ner ngt kilo till.. KRAM PÅ DIG superduktiga du !!=)

2011-04-11 @ 15:55:06
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: Sara

Hursomhelst är jag imponerad av dig & din vilja ! ; )

2011-04-11 @ 15:55:38
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0