HELG!

Har jobbat till 21 ikväll och nu mina kära vänner tar jag helg! Så himla skönt, har ändå jobbat de 5 senaste helgerna.

Här hemma har vi en sjuk lillebus. Dom ringde från dagis igår då det hänt en kräkolycka vid lunch så Simon fick vabba och hämta hem honom. Så tyvärr blir det inget kalasande i helgen som planerat. Lilla Ebba blir ju stor, 1 år imorgon :-) Tiden går fasligt fort alltså..

Igår bestämde vi oss att det blir en Ålandstripp i vår! Saknar alla där så fruktansvärt mycket och det är lika bra att åka iväg nu när Gabriel fortfarande flyger gratis. Så den 30 maj åker vi mest troligt! Bara hoppas Simons semester blir beviljad, vilket iochförsig inte borde vara några problem och sen bokar vi! Jippiiiii! Har redan suttit och "planerat" allt vi ska göra och alla som ska hinna träffas. Det är alltid så mycet man vill hinna med under den lilla tid vi är där. GUUUUD så mycket jag längtar! Lilla Holmen är ett måste. Kan tänka mig att Gabriel kommer älska det! Sist låg han bara och sov i vagnen ;-)

Lilla Holmen 3 maj 2010
  
 
GIGANTISKA kaniner
 


Kommentarer
Postat av: Cindy

Va.... shit va kul. Längtar att få se er igen :-D

2011-04-02 @ 12:51:53
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0