Jahaja.

Då var det dags för nästa person att bli magsjuk, denna gång Simon. Jag ber till högre makter att JAG klarar mig! Har varken tid eller råd att bli sjuk nu. Har 4 arbetspass till bokat denna vecka och det kändes nog mycket att vabba igår.

Har kommit hem från jobbet för en stund sen. Hunnit göra lite kvällsfika åt hjärtat då han nu är bannlyst från köket haha. Blir ytterligare en omgång med ytdesinfektion här hemma imorgonbitti. Fy, jag avskyr verkligen magsjuka..

Imorgon hoppas jag på fint väder då jag är ruskigt sugen på att klä Gabriel i hans nya vindkläder när vi går till dagis. Hämtade ut hans gummistövlar som jag beställt häromdagen och jag är så nöjd med alla inköp!! Var ju lite besviken på den gröna färgen på po.p jackan men allt klär verkligen en snygging ;-)



Kommentarer
Postat av: Victoria

Usch och fy för magsjukan! Håller tummarna att du klarar dig, vi vill ju ses snart!

2011-04-05 @ 22:14:54
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Ida

Dom stövlarna har Anton sen i höstas och jag är jättenöjd med dom. Tror bestämt att dom var testvinnare.. :-)

2011-04-06 @ 09:51:19
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Ida

Vi har dom ofodrade, tycker det är bättre då man kan anpassa med tjockare strumpor när det är kallt och utan när det blir varmare.



Det är bara bra, vi njuter av att vara lediga tillsammans och det är ju så mysigt med en bebis i familjen :-)

2011-04-06 @ 22:01:04
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0