...

Haft en usel dag idag, visserligen tycker jag att de flesta dagarna är sämre dagar numera. Nåja.. Hösten är på ingång och det förklarar mitt humör som för tillfället är som en berg-och-dal-bana  Jag blir alltid höstdeppig, tycker bara att det kommit ovanligt tidigt iår. Är ledsen över allt och ingenting. Är ständigt trött och känner mig helt apatisk när det handlar om att göra hushållssysslor och liknande. Kan typ inte vara ensam en sekund utan att känna mig övergiven. Så nu är det extra viktigt att jag omger mig med en massa människor som jag tycker om och skippar alla energitjuvar. Det är tur jag har så fina vänner, en underbar familj och mina älskade pojkar som förgyller mina dagar ♥

Imorgon blir det ett (eller flera hihi) glas vin och middag på Bränna med vänner och det ser jag framemot!


Kommentarer
Postat av: Tina

Kanske ett koll av vitamin D skulle vara på sin plats?

Du kan ju bli sån av för lite.

2011-08-03 @ 23:50:37
Postat av: Emma

Lite torsdagfest betyder att vi ännu har lite sommar ;)

2011-08-04 @ 10:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0