Vikariat.

Wii wii wii vilken toppendag, minus att jag höll på att försova mig imorse då. Hann nätt och jämnt till jobbet i tid!

Men mitt i morgonarbetet fick jag ett samtal från Bemanningsenheten som erbjöd mig ett vik på 89% t.o.m 30/9 på stället jag vikade på innan mitt sommarvik började. Åh, jag blev så himla glad så jag höll på att hoppa upp i taket hihi. Trivdes så himla bra där så det kommer bli toppen att få komma tillbaka! Sen finns det en god chans till förlängning, men isånafall är det bara en bonus. Nu vet jag att det trillar in pengar på kontot några månader framöver, vi kan PLANERA och vi kan skriva dagistider för flera veckor framöver nu när jag har ett schema. Oj oj!! Nu håller jag bara tummarna att det inte krockar så mycket med Simons schema, men turligt nog har ju Gabriel mormor och farmor som alltid ställer upp som barnvakt då det behövs.

Nu väntar vi in min mamma och morbror Mats (eller Mafs som han kallas av våran lillbuse hihi) och sen ska lite gamla möbler köras iväg. Som jag har längtat! Har haft kvall all den där (i mina ögon) skiten alldeles för länge. Härligt att sovrummet nu börjar likna mer ett sovrum istället för ett förråd.

Sen ikväll får jag nog lite till gäster som inte kunde komma i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0