4.2.2011

Lillebus hade varit sista barnet på dagis när Simon hämtade honom 16.30. Stackars! Men det är säkert många som flexar från jobbet just fredag eftermiddag. Simon höll dock inte på att få honom därifrån, han skulle promt stanna kvar ännu längre.

Har jobbat 7-16 idag så jag missade dessvärre Fridas bodypump idag. Men jobb är ju givetvis viktigare! Det kommer fler fredagar, nästa jobbar jag dock också! Har redan blivit bokad hela nästa helg, wiiho! Tråkigt nog är det Simons 3 dagars lediga helg. Han jobbar ju 4/6 helger så det är himla trist att vi aldrig kan göra något tillsammans då. Men det är sådant man får ta ibland!

Imorgon ska jag köra lite crosstrainer på morgonen. 3 dagars vila har jag haft och jag har galen träningsabstinens! Behöver verkligen träna! MÅSTE få bra resultat på min BIA om 1½ vecka, jag är verkligen i en rejäl svacka just nu då jag känner att jag aldrig kommer bli smal. Har ju för tustan gått ner 20 kg och ändå ser jag ut som jag gör.. Blää.. Idag har jag fått höra så fina saker av både arbetskamrater och chefen, och visst värmer det lite extra i hjärtat, jag har bara väldigt svårt att ta till mig komplimanger just nu. Och efter att ha träffat Elin i veckan som i mina ögon är helt perfekt, men enligt PREnets uträkningar ska gå ner ytterligare flera kilon känner jag verkligen att det inte finns något slut på detta elände!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Då syns vi imorgonbitti på gymmet!



Duktig du är som gått ner 20kg! Pepp!!

2011-02-04 @ 22:16:55
URL: http://vi2blir3.se
Postat av: Elina

Du är verkligen så duktig! :)



Nej, alltså ni får självklart stanna hur länge ni vill. Vi har bara delat upp det så att inte alla ska komma samtidigt. Så vi ses imorgon, tihie!

2011-02-04 @ 23:05:58
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Ibland tror man nästan att folk säger saker bara för att dom vet att man försöker gå ner i vikt. Men det är så fel 20 kg ÄR ENORMT JULIA!! Helvete människor kan kämpa 10 år med en sådan bedrift! Man komme rpå platåer också tänk inte hur hemskt det kommer bli OM du skulle hamna på en sådan och vikten står still .. för den KOMMER att komma. Jag stod på en i ett halvår där ett tag! sen RASADE det! Du är så duktig säger som Malin: PEPP!

2011-02-07 @ 10:40:38
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0