Alive

Hihi vad gulliga ni är som kommenterade mitt förra inlägg! Jag måste ju dock påpeka att bilden är lite missvisande. Vinkeln samt att jag hade en tom mage gjorde att jag såg så himla smal ut. Jag ser ju helt galet smal ut på bilden!! Men byxorna passar ju som oavsett och det var ju egentligen det som var det väsentliga. Efter lunchen med mamma på Far East idag såg jag dock ut att vara gravid i vecka 30 haha.

Nu blir jag sådär tjatig igen, men fy fan vad jag älskar bodypump!! Passet idag gick förjäkla bra! Min favorit instruktör hittills i pump, hon är så härlig! Hon är som lite "hård" och drar sig inte för att skrika på oss och det får mig verkligen att kämpa in i det sista! Jag behöver pushas på det sättet! Sen så jobbade jag på tekniken och fick inte alls ont i nacken vid varken marklyften eller rodd, wiiiho! Och så vågade jag lägga på lite extra vikter på både ben och rygg och mina ben skakade likt en jordbävning efteråt. Alltså jag kan som inte beskriva det, men när jag kör pump känner jag mig.. oövervinnlig, levande? Jag blir som en helt annan människa därinne.. Låter säkert jättekonstigt, och det är det väl visserligen också haha! Det är så mycket endorfiner och adrenalin som spritter i kroppen, som om jag tagit flera tusen lyckopiller!

Nu ska jag ta mitt glada humör och skutta in i duschen! :-)
Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej=) Kul att träffa dig:) Om än det var bara några sekunder;)

Ska på det i morgon, nåt jag ska tänka på?

2011-02-08 @ 22:25:19
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Haha ja men det är ju bra att lyckas trolla bort den på bilder. Hade jag också velat kunna. Eller ja helst vill jag ju ha bort den. Bara att köra en massa plankor. Situps hjälper inte när man varit gravid för musklerna har delat sig.



Rodd, vilken är det? Kommer inte ihåg någon rodd. Det ska ju vara samma pass överallt i hela världen.



Vad tar du för vikter? Jag tog för lite på en del och för mycket på en del när jag körde.

2011-02-08 @ 23:06:38
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Kristina

Har sagt det hundratals gånger; du är skitduktig! Förstår precis vad du menar med "oövervinnerlig", det är en speciell känsla att gå på pass som man verkligen älskar.



Sist men inte minst; du får ju t.o.m. mig att bli sugen att gå på pump!!! Hade det inte varit för att jag vet att jag bara klarar av halva passet som gravid hade jag sprungit och köpt ett nytt kort imorgon för att kunna köra det med dig ;-)... haha inte riktigt, men nästan!!

2011-02-08 @ 23:17:44
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Hittade din blogg genom Sara=) Jag är själv nybliven mamma, har en son som är 7 veckor:) När började du träna efter förlossningen? Jag är så sugen på att träna och har en MASSA kilon att bli av med närmare bestämt 27 kg!

Måste säga att sånna som du och Sara får en att bli peppad till tusen att träna, ni är så enormt duktiga!=)

2011-02-09 @ 01:45:38
URL: http://lajsaminelli.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jaaa, det vore skitkul! Har alltid velat gå på pass! :). Men då måste vi ta en vecka då Simon är hemma :). Kanske nästa gång han kommer hem? Det är den 23:e.

2011-02-09 @ 10:46:00
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Fan så kul att läsa en tjej som gillar pump känslan!

2011-02-09 @ 11:00:03
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0