Alla hjärtans dag!

Visst är det jobbigt när man vaknar och känner att det kommer bli en urusel dag? Det gjorde jag idag! Direkt jag klev upp och såg att det var -28 ute blev jag bara irriterad. Är så less på denna kyla nu!! Gick hur som helst och la mig direkt igen då jag inte kände att det var värt att gå till step in när det var så kallt, nu i efterhand är jag visserligen irriterad över det också.

Det blir iallafall en lugn hemmadag idag. Simon jobbar och Gabriel är tillbaka på dagis. Hoppas nu det går lika bra som det gjort tidigare. Själv skulle jag behöva passa på att städa när jag ändå är ensam.. Vi får väl se hur det blir med den saken. Skulle vilja ut på stan en sväng också, det är ju trots allt alla hjärtans dag idag och jag tycker att mina hjärtan förtjänar att få något litet! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0