Bara minus..

Det var med blandade känslor jag gick ifrån step in idag. Otroligt nöjd över att ha gått ner 4 kg de senaste 5 veckorna, 2,3 kg rent fett men dessvärre också 1,3 kg muskler. Fy vad besviken jag blev när jag såg att muskelstapeln sjunkit ytterligare! Förklaringen till det är förmodligen att jag får i mig för lite efter träningen så nu ska jag lägga in ett mellanmål om dagen och äta mer efter jag tränat. Känns bara så trist att jag fått motsatt effekt på styrketräningen och som att jag kämpat förgäves de sista veckorna.. Älskar ju dock pumpen och jag ska INTE se detta som ett nederlag!! Och så ska jag lusläsa Saras blogg för tips på bra och nyttiga mellanmål! Men alla tips mottages givetvis hihi.

Jag är PEPP! Totalt -24,4 kg och bara 1,7 kg ifrån mitt största delmål! Det känns förbaskat bra vill jag lova!! :-) Nu är jag under min "innan-graviditeten-vikt"! Jippiii! 




Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är så jäkla duktig! Hihihii! Och du kommer att börja bygga dina muskler, det koommmeeerrr :)

2011-02-15 @ 18:29:08
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Ida

Tycker absolut du ska fokusera på det du åstadkommit, du har ju gjort en fantastisk resa! Det verkar vara vanligt att tjejer som tränar äter för lite efter träningen, vilket såklart är jätteviktigt men svårt. Tog ett tag innan jag själv lärde mig vad jag behövde för att få bra resultat av träningen, fick äta mycket mer än vad som kändes vettigt.. Ville ju inte lägga på mig, men insåg till slut att det gör man inte - kroppen behöver det till återhämtning och uppbyggnad! Lycka till i fortsättningen :-)

2011-02-15 @ 20:04:44
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Liselott D

Vad duktig du är Julia!

2011-02-19 @ 20:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0