Kalas och en liten sjukling

Det blev visst ingen träning imorse.. Vaknade 9 och insåg att Gabriel fortfarande sov så jag passade på att bara ligga i sängen och mojna en stund. Så förbaskat härligt! Det är nog det enda jag riktigt saknar från tiden innan Gabriel: att inte behöva kliva upp ur sängen direkt man vaknat!

Idag var det dags att fira ännu en 1-åring, denna gången fina lilla Saga! Jag fikade faktiskt lagomt mycket, jobba på karaktären vet ni. Det är verkligen inte min starka sida. Med just sötsaker känner jag aldrig "nu räcker det" förän det är alldeles för sent och jag istället mår illa.

Gabriel har fått feber ikväll och en hemsk hosta.. Bara strax över 38. Hoppas bara han inte smittat någon annan idag på kalaset, men tidigare idag kunde jag verkligen inte ana att han skulle bli sjuk..

Nä nu ska jag hoppa i duschen och sen krypa ner under täcket! Imorgon är det jobb 7-20.30 som gäller, tänk om det inte skulle finnas såna mardrömspass? Vi har så himla korta raster så att hinna hem är inte ens att tänka på.. Istället brukar jag stanna på jobbet och sova en stund, det är rätt skönt det med!

Kommentarer
Postat av: Elina

Hur skulle du kunna veta det? Du är ju inte synsk! :) Tack för idag!

2011-02-06 @ 04:05:33
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Maria

Usch, stackars lilla killen! Men sånt kan man ju aldrig veta innan. Jeff blev då inte smittad!



Kul att ses igår förresten :)

2011-02-06 @ 09:06:39
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0