Kollar resor

Jag har fortfarande inte flyttat mig från soffan, otippat va? ;-) Fastnade med att kolla resor till Åland. Saknar min familj och släkt där så otroligt mycket! Sist vi var dit var ju i april.. Vill hur som helst passa på att åka innan Gabriel fyller år för tills dess åker han ju gratis. Helt galet att en 2-åring kostar nästan lika mycket som en vuxen, men det måste ju vara för att dom då beräknas sitta i egen stol? Så jag kollar lite om vi har möjlighet att åka i början på juni. Vore helt underbart!!! Kruxet blir bara boende, tror inte att vi ryms hos pappa och hans sambo. Men vi har ju inte direkt råd att bo på hotell. Eller råd och råd, men då kan vi lika gärna spendera lika mycket pengar på en utlandssemester! Har försökt googla på lite billigare alternativ, men det verkar då inte alls finnas!


Kommentarer
Postat av: Victoria

Wiii, tack vad snällt! Hoppas att dom ringer snart :).

2011-02-09 @ 12:36:21
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Va?! Ska dom få in tio till på passen? Usch!

2011-02-09 @ 16:17:05
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Linda

Skamligt att det ska vara så dyrt att resa med barn,en annan sak jag har börjar reta upp mig på är alla erbjudande till barnfamiljer, dvs med TVÅ barn, för gud förbjude att nån skulle gå över normen med 1,75 barn s



Tro mig, jag känner redan att jag lever;) och det skrämmande är att jag är bokad för två pass i morgon och Zumba på Fredag. Ojoj;)

2011-02-09 @ 19:44:34
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0