Magsjuka

Magsjukan lyckades leta sig hem till oss trots allt, eller till mig rättare sagt. Började må lite småilla när jag kom hem onsdagkväll. Och när jag gick och la mig brast det, då var det hinken som gällde.. heeela natten. Simon fick ta ut VAB igår då jag spenderade hela dagen i sängen. Klockan åtta flyttade jag över till soffan istället och så såg jag och hjärtat en film.. Sen somnade vi, jag i soffan och S i saccosäcken.. Johanna hade kommit hit med hennes special-chokladbollar när jag låg och sov igårkväll. Hon är bara för söt! Har dock inte vågat provsmaka någon ännu, men ikväll ska jag nog unna mig en eller två :-)

Idag mår jag så himla mycket bättre. Inget illamånde men sjukt trött i kroppen, känner mig typ helt lealös.. Har ingen matlust men har tvingat i mig 2 mackor på morgonen. Det behövdes nog med tanke på att jag bara drack två glas blåbärssoppa och ett glas fruktsoppa plus lite vatten igår. Skönt att det gick över så fort iallafall. På söndag ska vi nämligen på dopgudstjänst i kyrkan Gabriel döptes i och hämta hans "dopdroppe/-minne". Mysigt! Det vill vi ju inte missa såklart!


Bilden har jag lånat från Johannas blogg!


Kommentarer
Postat av: Ida

Usch, stackars du!! Hoppas det är över nu och att resten av familjen slipper drabbas. Kram och ha en bra helg!

2011-02-18 @ 13:19:05
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0