MIO

Till min stora lycka kom MIO´s nya katalog ner i brevlådan idag! Jag och Simon har länge pratat om att köpa en sängram och nya sängbord och vi hittade faktiskt en som föll oss båda i smaken. Så jag och mamma satte oss i bilen och åkte dit för att titta. Färgen (vit såklart) fanns inte som visningsexemplar men oj så fin sängen var annars! Den är väldigt enkel, men en lite sluttande huvudgavel gjorde det "lilla extra". Vårat sovrum är verkligen så tråkigt just nu, fula tapeter och en jäkla dator därinne så visst vore det kul med lite nytt. Samtidigt som jag känner att jag inte egentligen orkar bry mig. Datorn förstör verkligen ALLT. Men har man en sambo som gillar att spela dator så är det bara att stå ut..

Det blev alltså inget sängköp men ska tillbaka dit senare i veckan och kika igen. Det vore som roligt med lite nytt ändå! 



Kommentarer
Postat av: Kristina

Sängramen ser jättefin ut :-)! Det här med datorn; tror det gäller att göra den delen till en del av rummet, så det blir som en liten arbetshörna... Samtidigt förstår jag dig, jag gillar inte heller att ha skrivbordet i sovrummet men hatar det inte heller, helst skulle man ha ett särskilt data/arbetsrum :-).

2011-02-07 @ 17:03:01
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: Gammelmostern

Det var jättefint! Ska ni köpa nya madrasser också? Ikeas ska vara bra vad jag har hört. Men visst har mamma/mormor därifrån? :)

2011-02-07 @ 19:30:41
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Ok. Har ni bra madrasser då? Det viktigaste i en säng är ju madrasserna. Inte ens en tempur bäddmadrass kan göra en dålig madrass bra. Annars kan det vara en bra ide att satsa på bra madrasser :) Jag är lite skadad på det här området sen jag jobbade på EM.

2011-02-07 @ 21:23:36
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Ok. Ja är de inte så dåliga så behöver ni ju inte köpa nya. Hade de varit dåliga så hade jag dock rått er att hellre lägga extra pengar på madrasser och tillverka en egen huvudgavel. Det har ju varit min plan ganska länge nu. Madrasserna har vi ju men huvudgaveln har inte blivit av. måste få tummen ur först. Eller den är ju ur. Men inte till det :P Haha

2011-02-07 @ 22:52:28
URL: http://mypiece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0