Söta du.

Igår ringde min bästa Britta och berättade att hon skulle komma hem över helgen. Tror ni jag blev nå överlycklig eller vadå?! Så idag satt vi återigen hemma hos oss med varsin kaffekopp i handen. Söt som hon är hade hon också med lite presenter till oss alla 3.. Inte nu för att det behövdes, vi är ju bara glada över hennes sällskap!

Tulpaner, vin och så 10 stycken minijapp åt Simon hihi. Simon älskar ju japp så han blev överlycklig när han kom hem från jobbet och öppnade paketet. Hade det inte varit för min BIA på tisdag hade jag unnat mig ett glas vin i helgen, men ca 250 onödiga kalorier känns sådär just nu! Förhoppningsvis får jag något att "fira" då tisdagkväll. Man tar väl alla chanser man får till en vinare?! ;-)



Och Gabriel han fick en bok - Nyckelpigans semester. En superfin pop-up bok! Jag blir nästan lika fascinerad som honom när bilderna ploppar upp haha.


Kommentarer
Postat av: victoria

Vad gullig britta är!

2011-02-11 @ 10:40:34
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Åh, sånt där gillar vi! :)

2011-02-11 @ 12:21:43
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0