Tjejkvällen

Igår var det dags för tjejkväll. Middag på Ming, förfest hos Elina och så Bodensia tillsist. Det var 2½ år sen jag var på krogen sist.. och ja, det kan likagärna gå 2½ år tills nästa gång. Nä fy.. Vad är vitsen liksom? Det fick mig verkligen att tänka på hur nöjd jag är med mitt sambo&mammaliv. Jag trivs väldigt bra med mina pojkar här hemma! 

Förfesten var ju det trevligaste, som alltid! Kameran lämnade jag hemma, men jag skulle gissa att det dyker upp lite bilder i Elinas blogg hihi. Förövrigt så måste jag ju blivit immun mot alkohol efter graviditeten.. Igår drack jag en pava vin och fyra cider och jag blev inte ens salongsberusad!! Hade ett litet moment i typ 30 minuter, men det var allt. Nu var ju inte tanken heller att få någon karatefylla, men liiite berusad hade jag allt hoppats på att bli. Det var efter några drinkar på Bodensia som jag blev lite lullig, men då var det stängningsdags. Så jag vaknade olyckligtvis upp med världens huvudvärk idag, och det var ingen hit när Simon var på jobbet och Gabriel hade all världens energi 6.30 imorse! Så 2½ timmes sömn fick jag inatt. Men jag har ju bara mig själv att skylla på ;-)

Nu ska jag gå och steka köttfärsbiffar till min lunch imorgon efter ett styrkepass (måste bygga muskler!!) och så pojkarna har lite middagsmat! Imorgon är det skärpning med kosten! +1 kilo känns INTE okej, och efter den här helgen lär det inte vara mycket bättre. Men jag är peppad, jag vet att jag klarar det! Behöver bara komma på rätt spår igen.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag var pepp och hade ganska höga förväntningar på krogen men som vanligt var det förfesten som var roligast. Så det lär dröja till nästa gång!

Boden alive får bli nästa, men då är det öltälten som hägrar ;-D.

2011-02-28 @ 08:41:00
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0