Termos!

Okej, det har inte bara varit en skitdag, men mest faktiskt. Simon överraskade mig ett med ett prickigt paket när han kom hem från jobbet och det där prickiga pappret känner jag allt igen: bobutiken hihi! Det var den fina termosen från Rosendahl. Meeen.. om jag ska vara ärlig så har jag inte bestämt mig om jag ska byta till en stelton istället. Alltså det blev inte som jag tänkt mig bara. Nåja, får se hur jag gör. Ska iallafall gå och "reklamera" Simon present imorgon trots att det var jag som hade sönder den. Hade köpt honom ett set med slevar plus en mixerkanna från Rosti Mepal och det skedde ett litet missöde när jag diskade och kannan gick sönder. Ja, det var mitt fel men samtidigt så borde den hålla lite bättre. Gabriels tallrikar som är i samma material har varit i golvet åtminstonde 100 gånger och det är knappt en skråma på dessa. De lär ju neka mig någon reklamation, men det kan ju vara värt att testa iallafall! Blev bara så ledsen när JAG hade sönder hans present.



 Rosendahl vs. Stelton.
Bilder lånade från Royal Design.


Kommentarer
Postat av: Britta

Jag älskar Steltons termosar.

Finns just den där på Bobutiken?

Fast jag tycker att Rosendahls kanna är väldigt fin, modellen är mindre "hård" : )

2011-02-15 @ 13:30:57
URL: http://sixth.blogg.se/
Postat av: Victoria

Hur gick det, fick du reklamera mixerkannan?

Klart att dom ska hålla bättre!

2011-02-20 @ 14:50:11
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0