22.2.2011

Idag stod äntligen en klipptid på planeringen! Det var bara två månader sen sist, men på två månader hinner min frisyr verkligen förfalla. Nöjd blev jag iallafall! Måste bara lära mig föna och platta det som min frisör, det blir mycket mer volym än när jag gör det själv. En ny hårborste måste iallafall inhandlas snarast! 

När jag var klar hos frisören kom mamma och plockade upp mig och så åkte vi till step in där det blev 30 minuter kondition och ett corepass. Hihi, det var roligt att träna med mamma. Efter det var det snabbt hem och dricka en shake och äta en äggmacka för att sen stressa iväg till jobbet där jag spenderat hela kvällen. Imorgon väntar ytterligare ett jobbpass och jag har även blivit bokad ytterligare några dagar. Skönt att det rullar på lite nu, jag vet ju som aldrig när eller om jag får jobba.

Annars har jag inte mycket att berätta. Jag är shoppningsugen.. som vanligt! Både till hemmet men faktiskt mest på klädesshoppning. Fick hem lite rabattkuponger från Lindex idag så på torsdag blir det nog dit och kika runt lite. Gud vad jag längtar tills jag får fylla på min garderob med en massa MINDRE vår- och sommarkläder! Ska nog köpa mig en helt ny garderob när jag är klar med viktminskningen. Det peppar mig att tänka så faktiskt. När jag kommit till en vikt jag känner mig bekväm med så ska det fanimej svida i plånboken!! Det kan jag tycka att jag är värd! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0