18.1.2011

Gabriel blev överlycklig när vi kom till dagis imorse. Vi han busa en liten stund innan det var dags att ta på ytterkläderna och vinka hejdå. Nemas problemas! Han har inte ens tid att vinka då det är så mycket annat han vill göra hellre. Idag ska jag inte vara med på vilan då det gick så otroligt bra igår, ska dock vara i huset ifall det nu inte alls går.

Det är rätt skönt att vara ensam faktiskt. Har slagit igång lite tvätt och diskat undan, tänkte passa på att röja upp i köket också. Egentligen vill jag bara lägga mig och vila en stund, men sånt hinns inte med idag. Får se om det blir någon tripp till Storheden i eftermiddag, har hittat lite på Elgiganten som vi tänkt köpa och så måste ju min knäppa mobiltelefon lämnas in. Jag hoppas det blir så, känner att jag behöver göra av med lite pengar hihi. Har annars satt ett köpstopp för mig själv nu, ingenting onödigt ska inhandlas. Måste tänka så mycket mer ekonomiskt nu när jag inte vet hur mycket jag kommer att få jobba. Har nog "dåligt" samvete för hur mycket PREnet och mitt träningskort kostar varje månad gentemot Simon.

Påtal om jobb ska jag ringa bemanningen nu och höra om det finns några lediga pass nästa vecka.


Kommentarer
Postat av: Nina

Photobox heter det, men bilderna kom med posten igår. ;) Dock sjukt försenade. Borde kanske testa Fujidirekt nästa gång. :)



Vad skönt att Gabriel gillar dagis! Jag kommer nog grina mer än Nelson när han ska lämnas. Han måste börja redan till hösten. :/

2011-01-18 @ 12:11:21
URL: http://nenima.blogg.se/
Postat av: Linda

Läste intensiv utbildningen till Uska förra året:) Blev klar nu i juni,och har kunnat utöka mitt sökande inom Landstinget och privat. Kanske skulle vara nå för dig?

Hälsa Gubben din:)

2011-01-18 @ 17:09:34
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/
Postat av: Elina

Vad sägs om att ses någon dag? :)

2011-01-18 @ 17:23:31
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: Elina

Precis, jag håller med dig och det skulle inte jag heller kunna göra därför slutar det med att jag tar upp henne. Men får det henne att känna sig tryggare så är det en självklarhet för just mig. :)



Det blir perfekt!

2011-01-18 @ 20:03:00
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0