Adrenalinkick!

When your body screams, tell it to shut up

Åh, pumpen var ju så jäkla roligt! Så härligt att känna att varenda musklel i kroppen arbetar! :-D Jobbigt som tusan, men som vi kämpade jag och min partner in crime Johanna! Efter första benövningen kändes det som att det var jordbävning för mina ben darrade och vissa stunder trodde jag inte att dom skulle orka bära mig! Men det är det som är så himla bra med pass, man slutar inte - man kämpar in i det sista! Vilken kick efteråt alltså wiho!!! Måste finslipa tekniken nu bara för vissa moment kände jag att jag gjorde galet mycket fel och belastade fel muskler. Men nu är jag PEPP på bodypump!!! 2 pass i veckan ska alltid hinnas med iallafall! Och om jag inte har grym träningsvärk imorgon och i övermorgon måste det vara något seriöst fel, men jag tvivlar på att jag kommer må bra imorgon :-P Men det är en förjäkla härlig känsla när man känner att man "slagit skiten ur kroppen".

Beach 2011, here i come! ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

När man blandar den rom som jag har tillsammans med cola så smakar det precis som vanilla coke. GOTT! :P.

2011-01-25 @ 09:04:00
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Gammelmostern

Åh nu blir jag sugen på att testa Body Pump. Ska göra det nästa vecka när jag äter ordentligt igen :P



Det är så träning ska kännas!

2011-01-25 @ 09:32:15
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh vad jag är avundsjuk, vill också gå på pump!! Så himla roligt :-)



Jo, Anton har den stora väskan men har knappt använt den på ryggen. Någon få gång de senaste åren. Men ju större barn desto större väska behövs, nu ryms inte allt som ska rymmas alla gånger (typ på vintern när det är extra allt!). Hoppas du får tag i den färg du vill ha... Själv börjar jag undra om det skulle gå att ha en Kånken som skötväska, måste undersökas! :-D

2011-01-25 @ 10:06:38
URL: http://iandwe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0