Dag 1

Då både motivationen och diciplinen trytit de sista veckorna har jag bestämt mig för att göra en lista här på bloggen där jag i punktform skriver upp all träning och mitt matintag under dagen. Inte den roligaste läsningen kanske, men det hjälper mig då jag blir pushad och mer medveten om vad jag äter.

Träning
  • 60 minuters promenad, 60 minuter zumba, 20 minuter crosstrainer 
Matintag
  • Frukost: PREnet shake 
  • Efter träning: 1 löskokt ägg, 1 skiva gravad lax
  • Lunch: PREnet shake
  • Middag: Kyklinggryta, ris, blandsallad
  • Efter träning: 2 skivor gravad lax, 1 glas mellanmjölk
  • Vatten: Drygt 1 liter
  • Övrigt: -

Idag har jag alltså ätit ganska bra. Det enda är ju att jag dricker alldeles för lite vatten. Vatten ökar ju fettförbränningen och jag får ha det i bakhuvudet imorgon!


Kommentarer
Postat av: Kristina

Tycker det där ser jättebra ut :-)! Men just det där med vattnet; är det 1 liter inklusive det du druckit till maten också? I så fall är det rätt lite vatten med tanke på att du även ätit gravad lax som är väldigt salt... Som sagt; du är skitduktig!!!

2011-01-03 @ 22:26:23
Postat av: emelie rosenberg

tummen upp för Julia! ack så duktig du är :)

2011-01-03 @ 22:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0