Duktigt!

Idag har jag jobbat till 15.45 och sen kilade jag direkt till step in. Alltså vad träningen gör mig GLAD! Speciellt när man hittat några olika pass man verkligen gillar. Idag stod bodystep på schemat! Innan passet började hann jag köra 25 minuter kondition och så lite styrketräning, ben och armar. Är verkligen i en period nu då jag tycker styrketräning är pisstråkigt, men dessvärre behöver jag verkligen den typen av träning. Jag vill bygga muskler, speciellt armmuskler som jag alltid varit lite svag för! Och mitt gäddhäng är inte mycket att hurra över ;-) Vi får se vad som visas på min BIA på tisdag. Det kommer förmodligen varken vara + på muskelstapeln eller mycket - på vikten, men jag är nöjd över varje litet kilo jag lyckas gå ner för det betyder ju bara att jag är ett kilo närmare mitt mål! Jag älskar verkligen att göra BIA, det är som skönt att se hur kroppen mår inombords också. Och en BIA kan man ju göra trots att man inte kör PREnet, själv så kommer jag nog fortsätta med iallafall en BIA/år även när jag är klar med allting.

Imorgon blir ännu en vilodag, då väntar nämligen jobb till 13 och sen det vi har längtat efter i fleeera veckor - bästa Kristina och Vendela kommer hit!! :-D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, det tycker jag med! Du peppar mig när du är så duktig och du har ju blivit så liiiten (ska du gå ner FEMTON kilo till?)! Och jättekul med sällskap från dörren och dit, och tillbaka, woho!

2011-01-06 @ 21:19:09
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Mamma Stina

Åh, vill också träna! Ska försöka ta tag i detta, har ju lovat mig själv en snygg kropp till beach 2011 med träning för ett par dagar sedan men fortfarande har jag inte köpte ett kort....

2011-01-06 @ 21:56:20
URL: http://minbebis.com/blogg/stina/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0