Kallt!

Dagens planer var egentligen att kila iväg till Kristina och Vendela för en massa bus, men då termotetern visar -30 blev det flyttat till imorgon istället då de lovat lite varmare tydligen. Så istället ska jag och lillebus följa med mormor ut och hälsa på gammelmormor. Det blir mysigt det med!

Har hunnit göra bort lite städning på morgonen. Har tagit tummen ur och tillslut kastat våra köksblommor. Dom är hemskt fula och på gränsen till att välta så det känns skönt att sklippa se dom nå mera. Blir till att leta garderobsblommor istället. Nu vill jag verkligen få det färdigt i köket. Det är bara nya köksmöbler och en matta som fattas så att så himla långt bort ska det väl inte vara, men köksbordet finns på IKEA och vad jag vet har vi ingen tripp dit planerat än iallafall.

Nu ska jag gå och vara lite effektiv istället. Här i soffan får man inte mycket gjort tyvärr!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0