Massa träning!

Idag har jag varit duktig! Promenerat > bodystep > bodybalance. Har även jobbat på karaktären och tackat nej till toblerone (som jag förövrigt varit sugen på i typ 2 veckor). Så jag känner att jag har all rätt att vara stolt över mig själv idag :-) Härlig, härlig känsla!

Lillebus har varit på dagis idag efter 2 dagars ledighet. Kan ärligt säga att jag inte var särskilt sugen på att "lämna iväg" honom efter att ha jobbat hela helgen och inte blev det bättre av att han blev lite ledsen när jag vinkade hejdå.. Det är första gången.. Vanligtvis brukar han inte ens ha tid att vinka, men tydligen hade det gått över lika fort! Han var så himla söt när jag hämtade honom. Upp i famnen, pussas lite och sen började han surra som aldrig förr! Ingenting som gick att begripa, men det var som att han berättade om sin dag :-) Min lilla gofis!

Imorgon, onsdag, fredag och söndag ska jag jobba! Wihooo! Skönt att det ljusnat lite på den fronten just för stunden iallafall :-)


Kommentarer
Postat av: Kristina

Du har ju tränat massor idag, bra jobbat :-)!! Bra att du får mer jobb!

2011-01-31 @ 23:09:22
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com
Postat av: sara isaksson

You rock! =)

2011-02-01 @ 11:38:32
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0