T R Ä N I N G S V Ä R K

Oh my.. Idag har jag ont! HALLELUJA! Den efterlängtade träningsvärken är här! Mina ben är helt lealösa hihi. Armarna känner jag inte så värst mycket i, men det är ju just triceps/biceps jag fokuserat på i gymmet så jag kanske har lite armmuskler ändå. Dessvärre har jag också ont mellan mina nackkotor (?) och det vill jag inte ha! Det var där jag tror att jag hade fel teknik så det är nog inte meningen att jag ska ha såhär ont där.. Nåja, det är bara att tänka på hållningen till nästa pass! Torsdag eller fredag blir väl nästa pass, beror lite på hur det löser sig med barnvakt!

Nä nu jag plocka undan lite i vardagsrummet och sen flytta mig till soffan för lite mys med min sockerunge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0