Trötta familjen!

Vi började den nya veckan med att försova oss. Visserligen det bara dagislämning kl 10 som vi var tvungen passa, men det var väl inte riktigt tänkt att vi skulle sova till 9.15. Lillebus har alltså sovit 14 timmar inatt!

Simon har varit och bytt Gabriels mini kånken idag. Jag gillade inte alls den blåa färgen på den vi köpte tidigare och turligt nog hade de den gråa inne på Team Sportia. Vilken typ av grå den är återstår att se, beroende på vilken hemsida man kollar är den antingen grå eller mörkgrå. Bara den är grå så är jag nöjd! Jag älskar kånken, modellen, materialet.. Den må luras och se liten ut, men nog rymmer den allt som behövs till dagis och utflykter!

Nä nu ska jag fortsätta röja upp här hemma! 14.30 ska jag hämta mitt lilla hjärta från dagis så nu gäller det att vara effektiv tills dess.

 
 Bilder lånade från zoovillage.com


Kommentarer
Postat av: Ida

Kan bara hålla med, Kånken är både snygg och praktisk! Hoppas ni blir nöjda efter färgbytet. Antons svarta i modell större har hängt med i fem år till sommaren, används främst till att skicka kläder mm mellan mamma och pappa. Men den är så tidlös att han kan använda den som skolväska ända upp till tonåren :-) Huvva, hemska tanke..min bebis fyller sju år i sommar!



Kommer ihåg när vi var där ni är nu, med dagispremiär och premiärnerver. Skräckblandad förtjusning! Skönt att lill-killen verkar trivas :-)

2011-01-24 @ 16:26:44
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Dom är så snygga dom där! Tror jag vill ha en jag själv ;)

2011-01-24 @ 18:56:47
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Linda

Den är så fin! Är oerhört sugen på att skaffa till mina tre:)

2011-01-25 @ 09:23:13
URL: http://livetsomlindas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0