Knasigt

På förmiddagens var vi iväg till förskolan. Gabriels hylla, lådor, bordsplacering och allt var färdigt. Kändes så konstigt att se hans namn där..  Passade på att fråga hur det är med tiderna när jag är timvikarie. Och vi får helt enkelt fylla i tider i den mån vi vet, och sen ringa dit vid behov. Känns verkligen gormigt! Vill ju ändå att han ska vara åtminstonde 3 dagar i veckan för att få en kontinuitet där borta så det inte blir som en chock varje gång vi ska dit. Nåja, det är bara att hoppas på att jag får tillräckligt med jobb! Ska bli spännande att se hur han ragerar imorgon, då kommer vi vara där 2 timmar på förmiddagen :-)

Håller just nu på med lite städning här hemma. Köpte vita tulpaner igår som står så fint i min Rosendal vas och när jag har tulpaner hemma så måste det vara städat. Samma sak med levande ljus, är det inte städat kan jag inte tända ljus, det blir så fel på något vis. Kanske skulle jag ta och sortera färdigt i min garderob som jag skrev att jag skulle göra för 1 vecka sen. Jag och S ligger fortfarande och trängs på 90 cm! Men det är väl ingen idé att stressa? Undrar om jag någonsin kommer bli bättre på att INTE skjuta upp saker..?

Idag blir det riktigt lugnt på träningsfronten. Inget gym, ingen promenad. Tydligen så ska man inte alls träna 24 timmar innan en BIA. Det har jag inte fått någonsomhelst information om så jag har ju alltid kört stenhårt dagen innan. Muskelmassan kan minska och fettet kan öka pågrund av kroppens återhämtning. Det är ju kul att man får veta det typ 3 månader in i dieten. Jag tjuvvägde mig imorse och om våran våg nu inte fått något krux så är jag förbaskat jäkla nöjd över resultatet. Om muskelmassan inte ökat till denna gång blir jag riktigt besviken. Några höjdarsiffror räknar jag inte med, men kanske +0,5 kg. Har visserligen inte tränat så mycket styrke, men då jag väl gjort det har jag fokuserat väldigt mycket på biceps och triceps. Och faktiskt, när jag spänner biceps är det allt en liten kula där haha. Det gillar jag! :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vet du flicka lilla, du gör mig så peppad! Jag satt precis och kände, fan vad fet jag är, och nu är jag pepp igen! Tack <3 Och det ska bli spännande med din BIA imorgon!

2011-01-10 @ 17:29:37
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan jag väl :p

2011-01-10 @ 20:11:39
URL: http://gabson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0