Näsblod.

Ikväll har lillebus fått sitt första ordentliga näsblod! Johanna var här och direkt hon klev innanför dörren började han leka pajjas och helt plötsligt sprang han in i mitt knä med en hejdundrande fart. Det började rinna ordentligt och jag hann bli jätterädd. Jag har nämligen aldrig någonsin blödit näsblod så det skrämmer mig verkligen. Gabriel var dock inte alls särskilt brydd, han blev ledsen just efter smällen men det gick över lika fort.

Har som jag skrev haft Johanna här ikväll. Blev SÅ glad när hon frågade om hon fick komma förbi! Simon åkte nämligen på att jobba natten också, plus sitt 7-16 han redan hade idag så han har inte varit hemma sen imorse. Men det är väl typ så det kommer vara resten av månaden. Jobb, eller tömma i lägenheten. Tycker det är så skönt att ha människor omkring mig och har verkligen njutit av helgen då jag umgåtts med många betydelsefulla människor i mitt liv. Jag blir nästan apatisk när jag är själv, eller när lillebus sover. Tappar som all glädje. Nej fy vad hemsk jag låter, men det ska nog lösa sig.

Imorgon är det återigen dags för dagis såklart, det gillar vi! Lär säkert få lämna Gabriel i ett par timmar då också. Måste bara få berätta om min duktiga STORA kille idag vid vilan. När vi la oss ner på varsinn madrass protesterade han lite i ungefär 30 sekunder. Sen låg han bara och filosoferade i ett par minuter innan han somnade. Behövde inte göra eller säga något alls. Jag är mäkta stolt över hur bra han hanterat allt det nya med dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0