22.1.2011

Combat var väl inte riktigt sådär roligt som jag hoppats på, kanske lika bra då jag egentligen inte har "tid" med ytterligare ett pass. Mitt i passet kom jag på mig själv med att jag missat dricka min lunchskake så då fick jag min förklaring till varför min koncentration inte var på topp, inte heller min ork. Superroligt att Johanna följde med iallafall! :-)

Lillebus var med mormor under tiden jag tränade. De hade varit ut till gammelmormor och hälsat på och Gabriel hade varit på topphumör vilket vände rätt snabbt han kom hem. Någon middag ville han inte ha, istället vände han tallriken upp och ner över sig själv. Och vad hade jag lagat? Jo, kyckling och quinoa. Tror ni det var någon höjdare att ha quinoa över halva köksgolvet? Jag fick heller inte ha min tallrik ifred utan han skulle ta min sallad och kasta ut över golvet och nalla mina bestick. Och han baaara skrattade, det spelade ingen roll hur många tillsägelser han fick och så har han lärt sig att klättra ur sin tripptrapp.. Det var nästan så att jag såg hans små horn växa ur pannan.. När jag diskat utan efter middagen så satte vi oss i soffan och kollade på handboll, men han skulle bara trotsa. Nypas, bitas, luggas, you name it.. Han var väldigt mycket gratis då vill jag lova! Så 18.50 fick han på sig pyjamasen och så la jag honom i sängen med en flaska välling. Tack och lov somnade han utan protester! Räknar med en tidig morgon imorgon istället, men det gör mig ingenting. Jag har njutit av lugnet och tystnaden ikväll till fullo!!! Innan middagen var han hur mysig som helst, då var det bara pussar och kramar som gällde. Det är tur alla härliga stunder överväger och man glömmer bort sånahär kvällar så man minns hur mycket man faktiskt älskar den där lilla människan ;-)

 
Jag älskar dig över allt annat, men ibland gör du mig tokig älskade lillebus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0