I ♥ bodypump

Nu är veckans 2:a pumppass avklarat! Velade i typ 2 timmar om jag skulle gå eller inte men jag är glad att jag tog mitt förnuft till fånga! Idag var det ännu roligare än sist, instruktören var så grymt duktig! Peppande och hon körde verkligen stenhårt med oss! Jag riktigt älskar när instruktören skriker på en haha! Då ger man verkligen ALLT! Nu känner jag att jag börjar få kläm på passet och vet till vilka övningar jag ska öka vikterna tills nästa pass. Någonting gjorde jag dock tokigt även idag. Det är vid marklyften och någon annan typ axel övning som hela min nacke och hals börjar göra så fruktansvärt ont! Jag försöker tänka på hållningen, men det gör som ont oavsett. Vet inte alls vad eller OM jag gör fel, men det kan omöjligt ska kännas sådär? Det känns inte normalt. Det är hur som helst så fruktansvärt roligt med pump och jag kunde inte låta bli att små le när jag tittade i spegeln under armövningarna. Det gömmer sig allt lite muskler där under allt fläsk! Wiii! :-D Nu är jag så pepp på att bygga muskler, men samtidigt får jag inte glömma bort förbränningsträningen. Har ju fortfarande en hel del kilon kvar att bli av med, typ sisådär 13 stycken!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi, den var jättemysig :) Se den!



ÅH, jag vill pumpa!! Längtar till på måndag :D

2011-01-28 @ 09:21:12
URL: http://jodd.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

Fan så HÄRLIGT att läsa att du hittat din grej med träningen! Man måste tycka ngt är roligt för att fortsätta tropr jag! Och du kan vara lugn med styrken hörru. Muskler förbränner mer fett ju mer du har. Samt att mer muskler gör att du förbränner även under nattens sömn alltså man höjer hela sin basalförbränning över hela dygnet efteråt! Vill du ha in mer kondis som jag förstår så prova kondis en halvtimme före bodypumppasset det gör mkt eller ännu bättre. 20 min intervaller är bättre än 45 min promenad och 30 min löpning. =) YOU GO GIRL !!=)

2011-01-28 @ 12:36:27
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: sara isaksson

angående tekniken så om du har Frida ngn gång på passet bodypump hon har många såna så är hon jättebra på att hjälpa med tekniken så fråga innan passet alternativt stanna kvar efter hon går igenom allt!=)

2011-01-28 @ 12:37:50
URL: http://lucha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0