Kalasat!

Vi hade det toppenkul på kalaset! Malin hade verkligen stått i och fixat en massa gofika. Åt bara lite väl mycket, som vanligt! Det är verkligen inge trevligt när det där sockerillamåendet kommer.. Gabriel hade sin fina skjorta från po.p som han fick av sin gudmor i september dagen till ära. Han var så stilig! Dessvärre verkar jag ha förlagt kameran någonstans för jag kan verkligen inte hitta den! Det är tur vi har paparazzi Elina som alltid har sin kamera i högsta hugg! ;-) Finns några bilder i hennes blogg. Finns till och med en bild på mig där, det är ingen vanlig syn vill jag lova!

Imorgon väntar ett jobbpass mellan 6.45-17. Skönt med lite fler timmar och så gillar jag verkligen stället jag är på, personalen är så himla fina! Det tråkiga är att det inte blir någon träning och det hade jag verkligen behövt efter dagens frossande. Ska nog ställa mig på vågen imorgonbitti. Behöver som se några siffror, bra som dåliga. Kanske min snälla mamma kan vara barnvakt någon timme på söndag så jag kommer mig iväg till step in?! ;-)

Nä nu ska jag sluta tänka på vikt och träning och hoppa in i duschen istället och sen krypa ner i sängen med min underbara sambo! :-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Vilken fin bild Elina lagt upp på dig, snygging!

2011-01-29 @ 09:01:01
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Elina

Haha, jag och min kamera men jag håller verkligen med Vigan! :)

2011-01-29 @ 09:50:16
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0