IKEA!

Idag har jag och mamma varit på ikea. Jag kom hem med nästan allt jag skulle + lite till.. som alltid! :-) Är himla nöjd med mina inköp. Blev mycket nytt till sovrummet men som dessvärre får stuvas in i någon garderob i några veckor, eller månader till. Förhoppningsvis det förstnämnda. Längtar tills jag får börja pyssla där inne för jag tror det kommer bli tokbra!!

Har gått rätt bra med saneringen här hemma de senaste dagarna iallafall. Har skrubbat in på småtimmarna och nu ska då köket vara RENT, om än lite stökigt ännu! Det positiva är ju att jag fått sortera ut en massa tjafs som jag egentligen borde kastat för länge sen. Jag mår så otroligt bra när jag får rensa, känner mig så mycket lättare efteråt på något sätt! Allt det jobbiga är att jag sover så otroligt dåligt på nätterna, har svårt att komma till ro och drömmer bara en massa hemskheter. Usch.. Nu mår vi ju alla bra, fysiskt iallafall, men den förbjudna tanken "tänk om" finns som alltid i bakhuvudet.. Jag vet att jag aldrig hade kunnat förlåta mig själv om det hade hänt Gabriel något..

Igårkväll när jag kom hem från jobbet gick jag in och satte mig i hans rum och tittade på honom när han sov. Det kändes som om tiden stod still och jag hade kunnat beundra honom i en evighet. Våran fina, älskade lillebus! Vad vore livet utan dig och alla dina busiga upptåg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0