Kaos hos oss.

Gårdagen var ett enda stort kaos. Kort och gott vaknade jag av ljudet av brandvarnaren och en totalt rökfylld lägenhet. Gabriel hade lyckats få av barnspärren på spisen, lagt ett lock från vällingburken på en platta och slagit på just den. Så det slog lågor på spisen, men som gick att släcka väldigt fort. Lyckligtvis kom ingen till skada och det är ju det allra viktigaste!!! Fy fan, livet är skört. Tacka vet jag brandvarnaren! Ringde hyresvärden och ganska snabbt kom det hit en fastighetsskötare. Det enda som förstördes var en liten del av fläkten, så en reservdel är beställd. Röklukten är i princip borta, men vi har en joniseringsapparat här hemma som förhoppningsvis tar bort det sista.

Gårdagskvällen spenderades med goda vänner men jag var lite osocial och höll på med att diska upp hela köket och skrubba. Sotet lyckades ju verkligen leta sig in överallt så det var bara tömma köksskåpen. Är än inte färdig, men på god väg.

Nåja, mer ids jag egentligen inte skriva. Jäkla typiskt att ha jobbhelg mitt i allt också. Har varit borta från imorse till ikväll och likaså imorgon.

Nu ska plasthandskarnna på och kemikalierna fram - härligt lördagsnöje va?

Kommentarer
Postat av: Cindy

Usch va läskigt. Man tror ju liksom att det ska va säkert, när man barnsäkrat. Tur att ni alla mår bra och att skadan inte var nått stor. Stor kram till er ♥

2011-07-23 @ 22:41:19
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0