Tisdagkväll.

Aldrig mer banankaka. Eller jo, men inte inom den närmsta framtiden! Hela kakan blev förstörd när jag skulle skära upp den, ett enda stort jävla kaos. Jag var så nära, så nära till tårar! Inte egentligen över själva kakan, men det är så mycket runtomkring nu som jag grubblar över så jag är fruktansvärt känslig. Har ingen ork alls.. Inte till någonting. Allt känns bara jobbigt.. Men nu har vi iallafall frysen full i banankaka till besök och så, för jag bestämde mig på direkten att den inte kommer serveras på kalaset. Men har redan hunnit klura ut en plan B.

Har jobbat ikväll och det var riktigt skönt att komma hem! Nu tänkte jag försöka göra en kraftansträning här hemma. Typ tömma diskmaskinen.. Nä, det blir lite annat plock också. Tycker man plockar hela tiden men ändå är det fullt med saker överallt, det är ett riktigt evighetsgöra.

Har hunnit skicka in G's grattisannons till två av våra norrbottenstidningar ikväll. Så på lördag dyker våran älskade kille upp i både NSD och Norrbottens Kuriren! Säkerligen på deras hemsidor också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0