Snosat bebis!

Jag och Gabriel klev upp strax efter 7 imorse och fy så trött jag var.. Tog ut täcken och kuddar till soffan och gjorde några tappra försök att få honom att slumra till på soffan, men icket. Istället roade han sig med att köra en leksaksfyrhjuling på min mage haha. Där runt 9-tiden väckte vi pappan i huset så att vi skulle hinna med lite morgonbestyr innan en vända på stan. Hittade present åt lille Elmer och så köpte vi två nya sovkuddar och ljusrosa kuddfodral. Kikade också på täcken men det får vänta tills efter löning! På måndag blir det en tripp till Haparanda och IKEA och jag längtar så! Påslakansetet vi tänkt köpa är dock slut för tillfället så jag håller tummarna för att det hinner komma in tills dess. Det är så irriterande när något man verkligen vill ha tagit slut! Är ju trots allt en bra bit dit.

Eftermiddagen och i princip hela kvällen har spenderats hos familjen Levring/Berglund! Oj oj så farligt det är att hålla i en bebis när ens egen blivit så stor! Han är så galet söt Elmer och snosa bebis måste ju vara bland det bästa som finns. Men nej, inget syskon än iallafall! Gabriel var vädligt nyfiken på bebisen och han ville som titta och röra mycket, han kommer nog bli en toppen storebror det dagen det väl blir dags :-) Känns lite konstigt att ens tänka tanken på en till faktiskt!

Nä nu ska jag då krypa ner i sängen och hoppas på att sova som en prinsessa med nya kuddarna ;-) Imorgon tänkte jag försöka vara lite effektiv på städfronten innan kvällsjobbet börjar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0