2.6.2011

Det blev inge Lilla Holmen igår. Det kom en störskur efter lunch och Gabriel hade en riktigt "tröttdag" och sov mest på soffan hela eftermiddagen.

Idag har vi varit ut till Föglö och hälsat på min farfar. Honom har jag inte träffat på en herrans massa år så det var verkligen på tiden! Gabriel tyckte det var superskojsigt att åka färjan dit och väl där sprang han runt på tomten och härjade.

Och ikväll har vi varit på middag hos Kent och Jossan och min älskade lilla brorsdotter Nellie. Supersupersupermysigt! Trots att jag bara träffat Nellie två gånger har hon en så otroligt stor plats i mitt hjärta. Önskar verkligen att avståndet vore kortare och att man hade kunnat vara här under allt som varit i hennes händelserika lilla liv.. Fy, jag har verkligen varit nära till gråten flera gånger ikväll. Ena halvan av mig vill verkligen flytta hit, medans den andra halvan trivs himla bra med familj och vänner hemma. Det är förjäkla jobbigt att ha familj 100 mil ifrån varandra..

Nåja, till något roligt så kan jag stolt berätta att Gabriel sa "moffa" igår hihi! Annars så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva. Har väl egentligen 1000 grejer jag skulle kunna berätta men just nu står det still!

Imorgon står fotvård på schemat (för min del) och så tänkte vi ta oss iväg på äventyrsminigolf.

Bjuder på 2 bilder. Resten får nog vänta tills vi kommer hem. Sitter vid världens mest värdelösa dator och den vill inte riktigt samarbeta med kameran.




Kommentarer
Postat av: Victoria

Gud vilken fin färg på håret och frisyren likaså! :-)

2011-06-03 @ 21:17:03
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: ida

håller med, verkligen jättejättefin frisyr och färg, passar dig superbra!

2011-06-04 @ 02:02:50
URL: http://adiaryfullofloveletters.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0