Besviken..

Jag är måttligt less på alla sjukdomar som cirkulerar i våran familj just nu.. Ikväll var det tänkt att lillebus skulle vara hos sin farmor och jag och Simon skulle gå ut och äta + att vi skulle få våran första barnfria natt tillsammans. Men då har ju Gabriel blivit förkyld och febern pendlar mellan 37,5-39. Febern verkar tack och lov ha lugnat ner sig nu iallafall. Känns jättetrist då vi verkligen sett framemot en kväll på tu man hand. Bara vara Julia och Simon en stund.. Och problemet är ju att nu måste vi skjuta på det i 6 veckor eftersom Simons schema ser ut som det gör.. Jobba 4 helger, ledig 2 osv.. Ibland förstår jag inte hur han orkar! Men vi ska vara tacksamma att han ens har ett jobb att gå till så. Hur som helst om Gabriel fortsätter vara såpass pigg som han är nu kommer min mamma hit och är med honom så att vi iallafall kan gå ut och äta. Bara det vore ju guldvärt! Vi är alldeles för dåliga på att göra saker bara vi 2, och det behövs verkligen ibland. Men det är bara hålla tummarna att han håller sig pigg till kvällen så vi får mätta magen med en 3-rätters ;-)

Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag tycker synd om er som alltid måste skjuta på era myskvällar på tu man hand! Men jag förstår ju att ni inte vill att gabriel ska sova borta när han har feber och sådär.

Vi håller tummarna att ni får gå ut och äta ikväll! :).

2011-03-18 @ 14:17:07
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hey.

Varför inte köra en middag mitt i veckan ute på restaurang? Man behöver inte vara så inställd på att det måste vara fredag eller lördag, tisdag eller onsdag kan vara minst lika trevligt, om inte bättre!:)

2011-03-19 @ 00:03:11
Postat av: Julia

Hej du!

Grejen är den att vi bara kan ha barnvakt över natten när det är helg. Och det var ju det som var tanken med kvällen! Men nu gick vi ut och åt iallafall :-)

2011-03-19 @ 20:28:43
URL: http://julialindhol.blogg.se/
Postat av: Kristina

Min älskade vän.... Ta nu och uppdatera lite ;-D!

2011-03-20 @ 22:39:06
URL: http://lillavaochjag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0