I shoppartagen!

Ja, det har jag då verkligen varit idag! Jag och Johanna har rantat runt på stan i princip hela dagen. Mitt primära ärende var att hitta en present åt Simon men givetvis fick det bli lite shopping till mig också. Idag har jag och hjärtat nämligen varit tillsammans i 3 år. Vi har inte firat det något särskilt annat än gomiddag tillsammans och skämt bort varandra lite. Jag fick en svart stelton termos och en muminmugg såklart hihi. Nu har vi även Sås-djuret i våran lilla muminfamilj. Tycker om att det finns en liten "historia" bakom varje mugg, det gör det liksom så mycket roligare att samla! Åt Simon hade jag köpt en klocka (som han tyvärr måste vänta på tills senare i veckan) och en salladskniv i plast som tydligen ska vara jättebra.

När lillebus somnat för kvällen mös? myste? vi ner oss i soffan med varsitt glas vin och hips vips var pavan tom ;-) Det är så gott med lite vin ibland.

Nu bär det nog snart av mot sängen. Känner mig fortfarande rätt mör i kroppen efter helgens monsterarbetspass och imorgon väntar jobb mellan 12-21.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0