JAG ÄR EN SJUTTIS!

YOU HEARD ME!

Vågen visade 79,2 kg idag!!!! Jag är så otroligt, otroligt nöjd! Jag vet inte när jag sist låg under 80-strecket, högstadiet kanske? Jag hade ett litet avtal med mig själv att när jag var nere på 70-something så skulle jag fasikens våga säga/skriva det. Det är så himla stort för mig, det är verkligen en milstolpe på min viktresa! Drygt 6 kg kvar till min målvikt 73 kg, eller jag vet inte. Det var min tanke från början iallafall. Nu känner jag mer att jag slutar när jag känner mig nöjd, än är det mycket som behöver "åtgärdas".

Det är en smula ofattbart att jag har gått ner 26,8 kg allt som allt.. Det är typ 27 stycken 1 liters mjölktetror. Skulle vara kul att lyfta något som väger därikring bara för att få känna hur mycket extravikt jag burit på. Med lite enkel matematik kan vi nu alltså räkna ut att jag startade på 106 kg.. Usch, känns fruktansvärt att erkänna det. Men samtidigt befriande då jag vet att ALDRIG, ALDRIG, ALDRIG mer!

Fick träffa en annan rådgivare idag då min var tvungen iväg akut på annat och hon var faktiskt riktigt bra. Fick stränga order om att jag måste bygga muskler. Trodde verkligen inte muskler var sådär jätteviktigt, men där hade jag riktigt fel. Så nu är det styrketräning i gymmet åtminstonde 2, helst 3 gånger i veckan som gäller. Så får vi se om jag får några resultat till den kommande mätningen om 5 veckor.

Är heeeeelt galet pepp nu!!!


Kommentarer
Postat av: Ida

FAN vad bra! Grattis, tänk vilket jobb du gjort :-) Förstår att det känns kul och att du blir peppad. Hejja hejja!

2011-03-23 @ 05:52:57
URL: http://iandwe.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis!! Fan va du är grym!

2011-03-23 @ 09:59:50
URL: http://slaria.blogg.se/
Postat av: Bloggägaren

Du är så förbaskat duktig!!

2011-03-23 @ 10:13:43
URL: http://mypiece.blogg.se/
Postat av: Sara

vad glad jag blir !! & absolut muskler kan ju höja förbränningen med enormt mkt och sen blir man ju FASTARE i kroppen !;) mkt snyggare att vara fast! Så pepp pepp du är superduktig ! Nu jävlar kvinna är det styrke !

2011-03-23 @ 11:07:41
URL: http://lucha.blogg.se/
Postat av: sussie

Men gud vad kul - Stort Grattis! Vet själv när jag spräckte 80 - strecket. Det var underbart! :0) Har själv också en målvikt på kring 70-73 kg. För mig känns det väldigt långt borta, men med din fart, så är du snart där! Verkligen glad för din skull och en skvätt avundsjuk så klart. Önskar jag hade din självdisciplin! Du har verkligen varit super duktig Julia!

2011-03-23 @ 21:59:06
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/
Postat av: sussie

Men gud vad kul - Stort Grattis! Vet själv när jag spräckte 80 - strecket. Det var underbart! :0) Har själv också en målvikt på kring 70-73 kg. För mig känns det väldigt långt borta, men med din fart, så är du snart där! Verkligen glad för din skull och en skvätt avundsjuk så klart. Önskar jag hade din självdisciplin! Du har verkligen varit super duktig Julia!

2011-03-23 @ 22:00:47
URL: http://www.sussiesgodsaker.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0