Unna

Idag kände jag att jag äntligen behövde unna mig lite nytt i garderoben bara för att jag är så värd det efter allt slit! Hade lite rabattkuponger (LOVE IT) så både Kappahl och Lindex fick varsitt besök. På Kappahl hade jag spanat in ett par byxor, som faktiskt inte alls är jag men tyckte bara dom var grymt snygga. Och vet ni vad? Jag kom i en strl 40.. FYRTIO.. FYRA-NOLLA!! Alltså jag blev så glad så jag trodde jag skulle gå i bitar! 40/42/Medium är nog storleken jag kommer stanna i nu, men jag trodde aldrig jag skulle få i mina ridbyxelår i några 40-byxor. Iiih!! Sen köpte jag lite underkläder också då jag bokstavligt talat tappar alla mina nuvarande haha. Ja jisses, behövde verkligen det där.. :-) Ska ta lite bilder och lägga upp någondag också, gör det ju så himla st ällan. Men jag ogillar verkligen, verkligen att vara med på bild. Och Simon avskyr att fota mig för att jag alltid är så självkritisk.. :-P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0