Brickbord

Jag har alltid haft en förkärlek till brickbord, tycker dom är så fantastiskt fina! Nu har jag väl mer eller mindre fått ett "godkännande" av Simon till att köpa ett som sängbord och ingen är gladare än just JAG hihi. Vet ju bara inte vilka färger ska jag kombinera? Vitt stativ? Svart stativ? Det lutar mot ett vitt stativ med en vit och en svart bricka, men grått är ju också snyggt? Vilka i-landsproblem va? ;-) Behöver dock omtapetseras i sovrummet snarast och jag är segast i världen på att ringa hyresvärden. Så det lär nog inte bli förrän efter semestern. Behöver börja kila på en lösning till sängram också. Antingen blir det att köpa en sängram eller en sängkappa och så göra en egen gavel. Det blir förmodligen det sistnämda, men jag är så opysslig av mig och bygger hellre möbler!


 Bild lånad från Inredning Etc.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0