Fjant-morsan!

Jag är så himla fjantig! Simon har alldeles nyss gått iväg med Gabriel till dagis och när jag och lillebus pussades hejdå blev jag alldeles tårögd. Gabriel ska nämligen sova borta för första gången inatt! Simon jobbar 18-07 och jag 13-21 idag och 7-16 imorgon så då blev det den smidigaste lösningen. Men huvva.. Jag kommer vara helt själv ikväll, kommer verkligen kännas tomt.. och ovant! Så jag får alltså inte träffa min lillälskling förän imorgon eftermiddag. Men jag vet ju att han kommer ha det toppenbra hos farmor!

Har plockat lite här hemma på morgonen, sorterat en massa papper och sånt annat tråkgöra. Börjar ju först om 3 timmar så jag tänkte hinna med lite annat hemmapyssel också.

Imorse hade jag fått ett mejl där det stod: Er beställning är skickad med Postpaket till.. hihi. I söndags beställde vi nämligen något som vi båda velat ha superlänge. Kan ni gissa vad?! :-D

Kommentarer
Postat av: Victoria

Kitchenaid? ;).

2011-05-03 @ 11:08:26
URL: http://vigan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kamera

2011-05-03 @ 19:40:04
Postat av: Victoria

Just ja, systemkameran!

2011-05-03 @ 22:13:49
URL: http://vigan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0