Härligt, härligt!

Nu har vi spenderat våran första dag här nere på Åland! Resan igår gick förvånadsvärt bra. Jag är så stolt över Gabriel som klarade 13 timmar på resande fot. Bil > flyg > buss > buss > båt. Men han var så nöjd på båten när han fick göra av med all överskottsenergi i bollhavet! Blev högljudda protester när jag plockade upp honom därifrån.

Idag har vi inte gjort många knop. Varit "hemma" mest hela dagen. Var ut på en promenad tidigare och det var så härligt att kunna ha bara linne! Lite blåsigt var det allt, men solen värmde på skönt :-) Vi stannade på Tombos och köpte glass också såklart hihi. Mmmh, nu har jag äntligen fått äta finsk glass igen!

Imorgon har dom lovat halvbra väder och mest troligt blir det nog ett besök på Lilla Holmen. Det kommer nog bli uppskattat av lillbusen :-) Han trivs förövrigt jättebra här! Han anpassar sig verkligen snabbt till nya miljöer och människor. Det tog inte länge innan han ville upp i morfars famn och han har gjort några tappra försök att säga morfar idag, gullungen!

Nu ska jag krypa till kojs. Här har det ju hunnit bli onsdag redan så. Imorgon kanske det dyker upp lite bilder! 
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: ånis

Så skönt att det gick bra =)

Ha det bäst och hälsa alla.. Kramen =)

2011-06-01 @ 08:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0