Hela familjen.

Nu har hjärtat äntligen jobbat färdigt sina nätter! Oj så skönt det är att ha honom hemma om kvällarna. Det har faktiskt gått förvånadsvärt bra att sova själv trots att jag är hemskt mörkrädd. Kanske man börjar bli vuxen?!

Vi åt en mysig frukost tillsammans när han kom hem. Dock ingen särskilt nyttig frukost - mackor! Har köpt hem havregryn nu så jag ska börja äta gröt till frukost. Nu kommer jag äta två mål om dagen, varje dag. Är verkligen spyless shakes nu och jag får ångest bara av tanken att behöva dricka en. Idag blev jag nästan gråtfärdig när jag tänkte på lunchen. Och jag ska ju ända snart återgå till att äta som vanligt så det är lika bra att vänja kroppen nu.

Har varit med mamma till Storheden idag. Skulle köpa en tvättkorg på Jysk som jag spanat på. Blev glatt överraskad när vi kom dit och den var på kampanj men givetvis fanns den inte inne, och skulle inte komma föräns på torsdag. Alltså om någonting är en annonsvara ser man väl ändå till att ha varan inne?! Jag blev måttligt irriterad, och det är inte första gången..

Hittade iallafall lite annat smått och gott och presenter som ska med på Ålandsresan. Om 3 veckor sitter vi på båten över till Mariehamn :-) Fy bubblan vad jag längtar!!! Och jag är himla glad att vi köpt systemisen innan vi åker.


Kommentarer
Postat av: Elina

Det är såå typiskt Jysk! :/



Så roligt med Åland, men vi MÅSTE ju hinna ses innan ni åker. Sådeså! ;)

2011-05-09 @ 21:33:38
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0