Helgen.

Det blev till att jobba lite extra i helgen, på mitt "vanliga" ställe! Trevligt för plånboken men mindre roligt att jag och hjärtat bara jobbat om varandra. Samtidigt har det varit skönt att kunna lösa det så att vi inte behövt barnvakt.

I fredags var jag på after work med några arbetskamrater. Maten var sisådär men sällskapet desto bättre :-) Jag skrattade så mycket så att tårarna sprutade!

Idag när jag slutat kom Kristina och Vendela hit. Vi knåpade ihop en västerbottensostpaj till middag och Gabriel glufsade i sig massor för att vara honom! Det är som roligt att han gillar lite "ovanligare" smaker, han älskar ju till exempel svarta oliver! Sen blev det surr för mammorna och bus för kidsen. Vi har verkligen haft en toppenkväll med våra tjejer! :-)

Imorse la jag ut våra vitrindörrar på blocket. Vi har ju ett vitrinskåp från IKEA som jag fullkomligt avskyr, samtidigt som jag älskar förvaringsmöjligheten. Och nu hade det kommit dörrar som både jag och S gillar så vi bestämde oss för att bara byta dom. Tvivlar dock på att vi kommer få dörrarna sålda, men man kan ju alltid hoppas. Annonsen finns iallafall HÄR! Såå.. jag hoppas att någon har en "Billy" bokhylla som behöver dörrar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0