Packa, städa, tvätta!

Ibland önskar jag att dygnet hade haft lite fler timmar! Men vi har iallafall hunnit med lite roligheter idag. Familjen Levring-Berglund har varit hit på kaffe, G's mormor har varit här och så har vi varit hos hans farmor på middag.

Emellan det har vi packat och som vanligt packar jag alltid lite för mycket hihi. Men hellre för mycket packning än för lite. Vi har ju visserligen möjligheten att tvätta men vill ju ha kläder för både kallare och varmare dagar! De har lovat lite varmare dagar i Mariehamn nästa vecka och jag hoppas innerligt att det stämmer! Här hemma har vi ju bara haft regn och blåst de senaste dagarna..

Nu ska jag fortsätta plocka lite här hemma innan sovdags. Imorgon ska vi fira morsdag och gratta min älskade mamma som fyller år på måndag egentligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0