Söndag.

Idag har jag varit på en fotokurs i Luleå som ingick i kameraköpet. Innan trodde jag att jag faktiskt skulle bli lite klokare, men icket! Det var som att han stod och pratade arabiska. Iso, bländare, slutartid, AF-C, AF-S.. Ja jisses.. Det gäller nog bara att testa sig fram, men kommer fortsätta köra på auto ett litet tag till. Fick iallafall några tips om hur man fotar fina bilder med blixt så det måste genast testas.

Efter kursen så blev det direkt att åka till Linda för ett tupperwareparty. Tänkte inte beställa något, men det är ju så svårt hihi. Sen hem och fixa middag och kila över till solariet. Jag älskar att sola! Det är så skönt och avkopplande, lyckas alltid somna. Nu blir det väl förhoppningsvis bara 2 gånger till och sen litar jag på att solen kikar fram lite oftare!

Har grämt mig riktigt mycket över det där förbaskade vulkanutbrottet idag. Snacka om taskig tajming! Alltså vi måste komma oss iväg, känns som att jag kommer deppa ihop totalt annars. Behöver verkligen ett miljöombyte och så saknar jag ju alla där nere helt galet mycket!! Än så länge har vi ju ingen aska i vårat luftrum och jag hoppas det fortsätter så, men mycket kan hända på en vecka. Så typsikt att det var samma sak förra året då vi skulle åka ner, men då tog vi ju oss tack och lov både dit och hem!

Kommentarer
Postat av: Elina

Spännande med fotokurs. Det skulle jag också behöva gå, men skulle förmodligen aldrig orka. :)



2011-05-23 @ 00:17:49
URL: http://volanen.blogg.se/
Postat av: tess

Hej rikitgt bra kämpat med vikten jag är grymt imponerad !!

Jag ska snart själv börja med prenet men jag undrar vad du har fått för riktlinjer om vad du ska äta utöver shaksen ? Tex har de gjort ett kostschema för dig eller rekommenderat dig typ lchf ?

tacksam för svar

mvh T

2011-05-24 @ 18:24:44
Postat av: Julia

Hej!

Och tack så mycket! :-) Allid lika kul att få positiva kommentarer!



Nja, jag tycker väl inte jag fått så mycket hjälp med maten i övrigt. Men jag kör på sunt förnuft och vad som passar mig. Jag drog ner på kolhydraterna men då visade det sig att jag behöver MER kolhydrater när jag tränar. Det enda som egentligen står i papprerna är hur många kalorier målet mat ska innehålla men jag bestämde mig redan innan att inte räkna kalorier och sunt förnuft har ju tydligen fungerat för mig så :-) Sen skiljer nog hjälpen sig mycket i vem man träffar! Men nej, jag kan inte direkt säga att de varit så mycket till hjälp annars! Dom rekomenderar ju dock tallriksmodellen!



Lycka till! :-)

2011-05-24 @ 22:28:15
URL: http://julialindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0