Söndagkväll.

Det var många dagar sen jag uppdaterade här sist. Har mest jobbat och träffat vänner!

Igår var vi hos Gabriels mormor och Björn för lite valborgsfirande. Linda, Kent och lilla Vilja kom också. God mat och trevligt sällskap- en toppenkväll med andra ord! Vid 22-tiden åkte vi hem och det med en väldigt trött lilleman vill jag lova. Han är ingen sån unge som kan somna lite varstans så han skulle promt vara vaken. Men ibland får man faktiskt vara vaken lite längre!

Det resulterade dock i en sovmorgon till kl 9 och 2½ timmes vila idag. Visserligen fick inte jag njuta av någon sovmorgon då jag började jobba 7.30 imorse.

Imorgon börjar jag mitt vik och det ska bli himla spännande! Kan inte förklara riktigt HUR skönt det är att kunna planera allt efter ett schema!! Börjar ju mitt 9-veckors sommarvik den 20 juni sen så jag kommer hinna bli riktigt bortskämd :-)


Kommentarer
Postat av: Elina

Hon börjar på Måndag, om en vecka! :)

2011-05-02 @ 19:07:50
URL: http://volanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0