Bara jobb!

Det blev att jobba extra idag, likaså imorgon. Längtar faktiskt till helgen då jag får vara ledig!

Är i en fruktansvärd tröttperiod just nu. Idag sov jag 1½ timme efter jobbet. Förmodligen beror det på kombinationen av alldeles för lite träning och dålig kost. Jag saknar den Julia som klev upp 6.30 på sina lediga dagar enkomt för att åka iväg och träna. Undrar vars hon försvann egentligen? Jag väldigt svårt att komma tillbaka till mina bra rutiner. Tror att jag kommer omboka min BIA som jag egentligen har den 26:e, det tråkiga då är att jag måste skjuta på den tills mitten på juni. Men jag blir som snål när det kostar 300:- varje gång. Då vill jag se resultat! Måste ringa min rådgivare här någondag iallafall. Tänkte motivera mig med att köpa lite nya träningskläder också. Ett par ordentliga byxor och nå snygga linnen!

Ikväll har vi en film som vi tänkte se och sen blir det nog en relativt tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0